Spider-Man PS4 2019 Review: ik verveel me nooit bij het spelen van deze walkthrough!

Spider-Male 2018 is een geweldige actie-avonturengame beïnvloed door Marvel-strips, ontwikkeld door Insomniac-game titles en uitgegeven door Sony Interactive Leisure. De video game bevat Peter Parker als hoofdpersoon, die in het geheim bekend staat als Spider-Person. Je kunt ook andere personages spelen, zoals Mary Jane Watson en Miles Morales tijdens de verhaallijn van het hoofdspel. Het beste is dat je door de stad kunt dwalen die nooit slaapt, New York. Dit artikel bespreekt de walkthrough voor het hoofdspel, de DLC en enkele zijmissies.

Hoofdspel

De hoofdgame behandelt het leven van Peter Parker als Spider-Man. Hij is een volwassen en volwassen persoon die het leven moet balanceren tussen studeren en misdaad bestrijden. De verhaallijn is rechttoe rechtaan en wat me het meest intrigeert, is dat je de kans krijgt om gevechtspakken, gizmos en vaardigheden te ontgrendelen doorway hoofdmissies en zijmissies te voltooien. Je zult veel superschurken tegenkomen en het moeilijkste is wanneer je twee schurken tegelijk moet tegenkomen, bijvoorbeeld Electro en Vulture.

DLC: De stad die nooit slaapt

De excess downloadbare missies, die tot doel hebben Hammerhead en zijn schurken te elimineren in de drie DLC-collection. De drie DLC’s zullen de ware bedoeling van Hammerhead met de Magia-groep onthullen.

De overval

De Heist, zoals de naam al doet vermoeden, vereist dat Spider-Man sluipender is in missies wanneer hij de boeven van Hammerhead nadert. Ik vond de missies gemakkelijk in vergelijking fulfilled andere DLC’s, omdat ik gewend ben om stealth-game titles te spelen, zoals Metallic Gear Sound. Hier term je getest op stealth-mogelijkheden, wat betekent dat het van cruciaal belang is om stealth-vaardigheden uit te rusten.

Turfoorlog

Turf War, zoals de naam al doet vermoeden, vereist dat Spider-Gentleman vecht achieved de boeven van Hammerhead. De schurken zijn extreem sterk, uitgerust achieved gestolen Sable’s gevechtspakken. Je moet uitgerust zijn fulfilled hoge vechtvaardigheden en verdediging tegen aanvallen zoals het lanceren van raketten. Vanaf deze DLC gebruik ik bij voorkeur de combinatie Spider Bro en Spider Drones, aangezien je zowel op de grond als in de lucht wordt omringd door taaie vijanden.

Zilveren omlijning

Silver Lining is een van mijn favorieten tussen de andere twee DLC’s. De DLC omvat de meeste personages in Spider-Man PS4, vooral Silver Sable. De totale vechtpartij van Turf Wars gaat doorway terwijl het spel leidt tot de mogelijke rematch tegen Hammerhead. In tegenstelling tot Turf Wars zijn de mensen van Hammerhead volledig uitgerust fulfilled Sable’s uitrusting, waardoor ze ongelooflijk sterk zijn om te verslaan.

Zijmissies

Taskmaster & screwball-uitdagingen

Meest populaire zijmissies waarmee je die basistokens kunt krijgen om het niveau, de gadgets en de vaardigheden van Spider-Guy te upgraden. De missies omvatten stealth-, gevechts- en webswing-vaardigheden die je nodig hebt om de juiste established-up voor Spider-Man te vinden. Persoonlijk vind ik de gevechtsuitdagingen het gemakkelijkst om op een spectaculair niveau te komen, terwijl andere missies de neiging hebben om repetitief van aard te worden.

Grafsteen

Een van de interessante verhaallijnen van de zijmissie die in eerste instantie op gang kwamen tijdens het onderzoek van Demon. In een notendop, Spider-Guy moet alle zijmissies voltooien om uiteindelijk zelf de Tombstone onder ogen te zien. Dat is de moeilijkste baas in alle zijmissies.

Alle opnamen

Het verzamelen van alle opnames was een van mijn favoriete zijmissies na Tombstone. Spider-Guy moet alle opnamebewijzen verzamelen die verspreid zijn more than de stad New York. Als je ze allemaal hebt verzameld, zul je getuige zijn van een interessant einde op Yuri Watanabe.

Bron: Heikal Suhaili